Informacja zawarta na niniejszej stronie przeznaczone są wyłącznie do celów komercyjnych oraz informacyjnych i mogą być wykorzystane tylko między przedsiębiorcami zajmującymi się produkcją obrotem hurtowym i handlem napojami alkoholowymi.

Tchibo_logo_horizontal_5000px
Tchibo Warszawa Sp. z o.o.

O Tchibo

Tchibo produkuje najwyższej jakości kawę od ponad 70 lat. Firma rozpoczynała działalność w Niemczech, dystrybuując kawę drogą wysyłkową. Dzięki nieustannemu rozwojowi stała się jednym z największych detalistów i producentów kawy, zatrudniającym ponad 12 tys. pracowników w całej Europie i posiadającym ponad 1000 własnych sklepów, około 24.300 stoisk w sklepach detalicznych oraz sklepy internetowe. Firma wykorzystuje wielokanałowy system dystrybucji, aby zaoferować klientom kawę, ekspresy i kapsułki Cafissimo oraz co tydzień nowe kolekcje produktów użytkowych.

Dzięki zaangażowaniu w zrównoważony rozwój, ta rodzinna firma założona w Hamburgu w 1949 roku została uhonorowana licznymi nagrodami, w tym w 2012 roku nagrodami za kierowanie się etyką biznesową (Corporate Ethics) i za zrównoważony transport (Environmental Logistics Award) oraz w 2013 roku nagrodą Rządu Niemiec dla firmy odpowiedzialnej społecznie (Federal Government's CSR Award).

W 2016 roku Tchibo uzyskało prestiżowy tytuł dużego niemieckiego przedsiębiorstwa działającego zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.

W Polsce Tchibo obecne jest od 1992 r. Reprezentuje unikalny model biznesowy, łączący profesjonalną wiedzę o kawie ze sprzedażą produktów użytkowych oferowanych w tygodniowym i sezonowym cyklu w sklepach Tchibo i na tchibo.pl.

Produkty Tchibo

Tchibo oferuje w Polsce kilkanaście rodzajów kaw, jesteśmy obecni we wszystkich segmentach rynku – od ekonomicznego po super-premium. Oferujemy kawy każdego rodzaju: palone, rozpuszczalne, ziarniste oraz w kapsułkach. Do portfolio firmy należą między innymi marki: Family, Exclusive, Barista, Private Kaffee oraz licencjonowane produkty marki Davidoff. Oprócz tego, rocznie wprowadzamy do sklepów Tchibo 52 unikalne, cotygodniowe kolekcje oraz ponad 2000 nowych produktów.

Jak to się dzieje, że potrafimy temu wszystkiemu sprostać? To proste: interesujemy się tym, co nasi klienci kochają, a czego (jeszcze) nie mają. Tym wszystkim, co sprawia zaskakującą przyjemność, czego kupno przynosi estetyczną satysfakcję. Tym, co charakteryzuje się niekwestionowanym pięknem.

Realizację naszego zadania ułatwia nam filozofia firmy. W Tchibo to klient jest najważniejszy, a orientacja na klienta i jego potrzeby jest naszą główną wartością. Dlatego tak istotne jest dla nas to, co mówią i czego życzą sobie nasi klienci.

Kawa Tchibo

Kawa należy do jednych z najbardziej ulubionych gorących napojów w naszym kręgu kulturowym. Stylowo celebrowana czy pita na stojąco i w pośpiechu, brana ze sobą w podróż czy do biura: kawa była i jest cząstką naszej kultury. Każdy ma inne preferencje związane ze smakiem ulubionej kawy. Jednak wiele osób, ulubioną kawę odnalazło właśnie w Tchibo. Dlaczego?

Dlatego, że od początku marka Tchibo jest synonimem doskonalej jakości. Od dawna klienci łączą ją z ekspertyzą w dziedzinie kawy i ufają jej.

Jakość kawy

Od ponad 70 lat marka Tchibo jest synonimem kawy najwyższej jakości. Jakość naszych produktów gwarantowana jest przez ekspertów Tchibo, którzy czuwają nad procesem wyboru plantacji kawy, selekcji ziaren oraz palenia kawy.

Uprawa i zakup kawy zielonej opiera się na wieloletniej współpracy ze sprawdzonymi partnerami biznesowymi oraz na osobistych wizytach ekspertów Tchibo na plantacjach. Kupione przez nich ziarna są wielokrotnie testowane, a następnie wypalane według określonych standardów. Dlatego właśnie Tchibo oferuje produkty gwarantowanej jakości. Wszystko po to, aby każdy wielbiciel kawy mógł cieszyć się swoją chwilą z nią.